Friday, October 22, 2010

Perasaan…………

Pergi lah saat luka lara lupakan masa derita,hadirmu merubah segala dunia bagai syurga.

Luka dihatiku tiada siapa yang tahu.Jangan pernah dikesalkan hatiku telah kecewa.Hanya pada tuhan saja ku serahkan segalanya.Setiap perancangan suka duka dan seterusnya ditentukannya.

Masihkah ada rindu hatimu saya sayang.Tiap hari dirimu menanti kepulangan ku tapi, tidak juga diriku balik gelisah juga saya pada dirimu,tetapi saya senantiasa menyayangi dirimu.Tidak mudah bagi saya melupakan dirimu hanya kamu kekasih hati saya.Setiap hari saya bertanya kemana kamu pergi.Saya berharap kita boleh berjumpa.Rindu saya pada kamu tidak pernah pudar.Sepenuh hati saya rindu .Apakah? Sudah takdir kita berdua berjauhan.

Kekasih…..


Adakah kamu sayang saya?Adakah kamu rindu saya?Kamu yang saya sayang.Hanya kamu yang membuat saya rindu.Kamu yang saya pilih.Ketika kita bersama dunia ini rasa milik, kita.


AARGHH,….!!!!!


Ketika itu,hanya suara hati menyanyi merenung dirimu jauh pergi……Terkilan juga rasa ku dengan kata-katamu kau ucapkan padaku membuat ku terpaku seolah ku berada dalam mimpi.Titisan air mata bergelingan tak mungkin dapat ku lupakan,dalam dunia ini tak mungkin dapat ku cari penganti sama seperti dirimu……


MENGAPA…………..


Perpisahan yang kau pinta,janganlah kau lupa suatu ketika dahulu kita pernah bersama.Berjanji untuk bercinta.Kini kau mengakhiri janji dimanakah kau letak kejujuranMu…Sampai bila ku harus menahan rasa kecewa dalam dada,Seandainya kita masih bersama tak mungkin kita akan menyatu.

Biarkan kenangan kita berakhir disini tanpa diriMu……Biar ku simpan semua kenagan bersamaMu…..

No comments:

Post a Comment